دانلود و خرید کتاب قرن غلبه انوشه میرمرعشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قرن غلبه اثر انوشه میرمرعشی

کتاب قرن غلبه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قرن غلبه

کتاب قرن غلبه نوشته انوشه میرمرعشی است. در این کتاب نویسنده ضمن بررسی جامع تاریخ قوم بنی‌اسرائیل و یهودیان و هم‌چنین تاریخ فلسطین در قرون اخیر، نگاهی نیز به ارتباط یهودیان با اقوام آریایی دارد.

درباره کتاب قرن غلبه

فلسطینی‌ها روز۱۴ مه هر سال را روز «نکبت» نامیده‌اند. روزی که صهیونیسم بین‌الملل به کمک دولت‌های استعمارگر غربی به‌ویژه روباه پیر یعنی کشور انگلستان، سرزمین مقدس فلسطین، قبله اول مسلمانان را اشغال کرد. صهیونیست‌ها در رسانه‌های‌شان اعلام کردند «سرزمین بدون ملت، برای ملت بدون سرزمین» و به‌راحتی، وجود ملتی زنده، با تمدنی ده هزار ساله را منکر شدند.

اما واقعا چرا صهیونیسم جهانی به سراغ سرزمین فلسطین و مردمانش رفت؟ چرا بنا بر ادعای یهودیان، دین یهودی یک دین جهانی نیست و مخصوص قومیتی خاص است؟ و اصلا ریشه این قومیت چیست که براساس آن خود را برترین قوم جهان در نزد خداوند معرفی می‌کنند؟ پیروان این دین چه تاریخی را قبل از میلاد حضرت مسیح علیه‌السلام پشت سر گذاشته‌اند؟ و مهم‌تر این که صهیونیسم بین‌الملل چگونه شکل گرفته و «پروتکل‌های دانشوران صهیون» چیست؟ و در آخر این که کشور جعلی اسرائیل، چگونه در نقشه‌های جهان پدیدار شد و صهیونیست‌ها در طول نزدیک به هفتاد سال اشغال فلسطین چه بر سر مردم مظلوم این سرزمین آورده‌اند؟

پرسش‌های بالا، سوالاتی اساسی است که در این کتاب سعی شده با زبانی ساده به آن‌ها پاسخ داده شود.

خواندن کتاب قرن غلبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ جهان و تاریخ بین‌الملل پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب قرن غلبه

در نخستین کنگره جهانی یهود دو هدف عمده در نظر گرفته شد: اول «براندازی کلیه دولت های غیرصهیونیستی و تسلط بر مراکز سیاسی، اقتصادی و نظامی کشورهای جهان» و دوم «تاسیس دولتی صهیونیستی»

براساس همین هدف دوم هم بود که «تئودور هرتزل» طرح دولت یهودی را در کتابی به همین نام در این کنگره مطرح کرد و خود به عنوان نماینده و رهبر یهودیان جهان درصدد یافتن کشوری برای تاسیس دولت صهیونیستی افتاد. هرتزل در کتابش عنوان می کند که «جنبش صهیونیسم یک جنبش سیاسی است که هدف آن تبدیل یهود از دین به ملیت و قومیت است». همچنین در او کتاب «دولت یهود» بیان میکند کشورهای مورد نظر برای استقرار یهودیان، چند کشور هستند: کشورهای روسیه(همان خضریه وعده داده شده در تورات)، آفریقای جنوبی، فلسطین و آرژانتین. که از نظر هرتزل دو کشور فلسطین و آرژانتین شرایطی بهتر، و اهمیتی برابر دارند. اما اینکه چه اتفاقی می افتد که در نهایت کشور فلسطین از سوی یهودیان صهیونیست انتخاب میشود، مسئله ای است که به ارتباطات یهودیان نفوذ کرده در ارکان سیاسی دولت انگلستان مربوط می شود... 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۷۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان